Přihlášení za zakázníka

Každý obchodník vidí v aplikaci přehled svých přidělených zákazníků, jednoduše lze vybrat konkrétního klienta a prozkoumat podrobnosti o spolupráci s ním.

Důležité zákazníky lze označit hvězdičkou pro rychlou filtraci, nebo je přidat do záložky “Oblíbené”.

#

Přehled historie objednávek

V přehledové obrazovce konkrétního zákazníka jsou vidět aktuální data, vytvořené objednávky, závozové dny a trasy nebo detaily platební morálky.

Obchodník si před jednáním může zjistit detaily o spolupráci s daným zákazníkem a následně je použít při jednání u zákazníka.

#

Úkoly k zákazníkovi

Přímo na přehledu konkrétního zákazníka lze sestavit úkoly, které je nutné společně se zákazníkem vyřešit a poskytnout mu tak maximální komfort a obchodní podporu.

Zároveň může nadřízený pracovník kontrolovat, co vše obchodník pro daného zákazníku zajišťuje a jak o něj pečuje.

#